Selasa, 24 November 2020

Sari Yanti Dan Jep Sepahtu

Kalau belum saya sudi kongsikan kepada anda. Mohd Edy 34 ketika ditemui diperkarangan Mahkamah Rendah Syariah Subang Bestari di sini pada Khamis berkata dia tidak mempunyai sebarang sebab untuk mengulas mengenai perkara itu memandangkan dia bukan.


Jep Sepahtu Sari Yanti Sah Bergelar Suami Isteri 35 Gambar Hd Akhirnya Pelawak Jep Sepahtu Dan Sari Yanti Selamat Bergelar Suami Isteri Sebentar Tadi Majli

Pelbagai trik digunakan dalam pemilihan perabot pemilihan warna.

Sari yanti dan jep sepahtu. Jep sebelum ini telah pun memberi bayangan dengan jelas bahawa dia selesa berkawan dengan Sari Yanti malah perkara yang sama turut diakui oleh pelakon wanita berkenaan sebelum ini. Alahai comel dan pandai betul. Here are some resumes of keywords to help you find your search the copyright owner is the original owner this blog does not own the copyright of this image or post but this blog.

Zaidi Mohamad 20 Februari 2017. Dihari pernikahan Jep dan Sari Yanti Inizogha sempat minta beberapa tips dari beberapa selebriti yang hadir untuk mereka selepas berumahtangga. Mendirikan rumah tangga dengan Mohd Eddy Casmady Che Hussein pada 16 Januari 2009 sebelum memilih untuk bercerai pada 11 Disember 2014.

Berbeza daripada apa yang dilihat dalam kaca televisyen Jep Sepahtu sememangnya seorang lelaki yang romantik dan tidak rumit. PELAKON Sari Yanti menjelaskan suaminya Jep Sepahtu mempunyai sebab tertentu kurang memuat naik swafoto selfie mereka di akaun Instagram peribadi milik pelawak terkenal ituSari memberitahu perkara itu di akaun Instagramnya untuk menjawab pertanyaan peminatnya pada Selasa. Masih kecil dan sangat comel membuatkan ramai ger4m dengannya.

Foto Sekitar Majlis Pernikahan Jep Sepahtu Sari Yanti. Instagram sinarfm Instagram wrco Seperti kita maklum pelakon jelita Sari Yanti dan pelawak popular Jep Sepahtu telahpun sah bergelar suami isteri. Menurut Jep dia juga berharap agar kandungan penyanyi berkenaan juga.

Sariyanti k0ngsi tip mengurat cara Jep Sepahtu. Ada beberapa gambar yang menunjukkan ruang dan hiasan dalaman mengagumkan rumah Jep Sepahtu dan Sari Yanti ini diambil dengan izin komen di Instagram kedua. Contohnya seperti rumah pasangan popular yang baru saja dikurniakan cahaya mata comel jep sepahtu dan sari yanti.

Apa-apa pun perkongsian video Dariya tolong jaga adik ini telah meraih lebih 270 ribu tontonan dan 42 ribu likes. Khabar angin tentang keakraban hubungan antara pelakon Sari Yanti dan pelawak Jep Sepahtu akhirnya terjawab dengan penuh cerita gembira apabila kedua-duanya disatukan dalam satu majlis pernikahan di Petaling Jaya hari ini. June 9 2021 Dah Tau Ker Hiburan 0.

Tahniah diucapkan kepada pasangan Jep Sepahtu dan juga Sari Yanti yang selamat diijabkabul pada hari ini 25 Februari 2017. Beliau bersama suaminya Jep Sepahtu menyandang trofi Couple Meletop di Anugerah MeleTOP Era 2018. Dengan sekali lafaz pelakon Sari Yanti sah bergelar isteri kepada pelawak Jep Sepahtu tepat jam 1150 pagi tadi.

Sat Feb 25 2017. Nampak Mewah dan Classy Geram Tengok Dekorasi Rumah JEP SEPAHTU SARI YANTI. 16 Mei 2021 108 pm.

Bagaimanapun pasangan ini tidak gemar. Selepas sehari diijabkabulkan sebagai suami isteri pelawak Jep Sepahtu dan Sari Yanti mengelak untuk ditemubual wartawanInsiden itu berlaku apabila merek. 7 Gambar Deko Ruang Dalaman Rumah Jep Sepahtu - Sari Yanti Anda dah tengok ke gambar-gambar yang tular menunjukkan ruang dalaman rumah pasangan ini.

Pelawak dan penyampai radio Jep Sepahtu memanjatkan doa agar isteri kepada sahabatnya Shuib Sepahtu iaitu Siti Sarah segera diberikan kesembuhan untuk melawan penyakit Covid-19. Nampaknya di usia masih kecil sudah boleh diharap. Sepahtusinar jep32 jeppickupline sinarkongsiVideo power ni di edit oleh.

Jep sepahtu buat sari sariyanti mp3 mp4. Tidak kira lah kediaman kecil atau besar jika pandai susun atur dan hiaskannya mesti nampak cantik dan mewah. PETALING JAYA Pelawak dan penyampai radio Jep Sepahtu dan isterinya Sari Yanti selamat menimang cahaya mata ketiga mereka iaitu bayi lelaki malam tadi.

Rakaman foto Jep sewaktu dalam majlis pernikahan dengan Sari yanti pagi ini. Majlis pernikahan yang diadakan pada Sabtu lalu menggemparkan negara dek kerana sifat suka berahsia pasangan ini setiap kali disoal mengenai percintaan mereka. Doa yg baik2 itu jep aamiinkan dan berharap yg baik2 itu semua kembali semula kpd anda.

Sari Yanti juga mempunyai dua cahaya mata lelaki iaitu Barr Al Aliy dan Baasit Al Haq menerusi perkahwinan terdahulu Tahniah Jep dan Sari Yanti. Pandai Sari Yanti dan Jep Sepahtu didik anak-anak mereka. Setiap orang mempunyai rumah idaman dengan dekorasi yang memenuhi citarasa masing-masing.

Beliau telah mendirikan rumah tangga dengan pelakon dan pelawak jep sepahtu pada 25 februari 2017. Pasangan dinikahkan oleh bapa pengantin perempuan iaitu Dato Mohamad Nazari. Jep sepahtu juga ialah pemenang bagi sebuah rancangan improvisasi super spontan 2013 dan.

Pelawak pelakon dan penyampai radio Jep Sepahtu sering berkongsikan mengenai anaknya yang satu ini. Satu-satunya anak perempuan kepada pasangan selebriti Sari Yanti dan Jep Sepahtu ini diberi nama Dariya. Berita gembira itu dikongsikan sendiri oleh Jep atau nama sebenarnya Mohd Nadzri bin Zainal Abidin dalam Instagramnya dengan meluahkan rasa syukur.

Selalu kalau perempuan merajuk memang guna makanan je untuk pujuk kan. Dikongsi oleh isterinya Sari Yanti mendedahkan kisah cinta mereka sama seperti orang lain tetapi berbeza dan istimewa apabila Jep bertanyakan satu soalan ini. Sari Yanti Dan Jep Sepahtu.

Menurut Jep dia hanya memiliki satu akaun di Facebook dan isterinya tidak pernah menggunakan kedua-dua laman sosial berkenaan. Jep Sepahtu Mengus1k Anak Sampai Menitik Air Mata Orang Seb4kkan. PELAWAK Jep Sepahtu berang apabila menyedari terdapat lebih 10 akaun palsu di Facebook dan Twitter yang menggunakan namanya dan isteri yang juga pelakon Sari Yanti.

Perkara itu dided4hkan sendiri oleh isteri Jep iaitu pelakon Sari Yanti yang mengatakan kisah. Dengar cerita yang dorang berdua ni Jep sepahtu dan Sariyanti sedang hangat-hangit dilamun bercinta tapi tak tahu kebenaranya gosip ituKalau ikut dilaman. Kalau belum saya sudi kongsikan kepada anda.

Jika dilihat di kaca televisyen Jep Sepahtu dilihat seorag yang sangat kelakar dan tidak serius namun hakikatnya Jep seorang lelaki yang romantik dan tidak rumit. Hasil perkongsian hidup mereka dikurniakan dua zuriat lelaki bernama Barr Al Aliy dan Baasit Al-Haq.


Jep Sahkan Sari Yanti Kini Sedang Hamil Alhadulillah Tahniah Kami Ucapkan Kepada Pelawak Dan Penyampai Radio Jep Sepahtu Yang Bakal Bergelar Ayah Apabila B


Wkeowekerowoworweow Meriah


0 komentar: